lørdag den 30. marts 2013

Kreativ påske!

Det er blevet til en hel del hækling og ikke mindst STRIKNING her i løbet af påsken. Det der strikkeri er noget af en udfordring. Det eneste jeg  rigtig har strikket var en bamse i retstrikning engang i 3. klasse, men nu er jeg altså begyndt på et par sokker også må jeg se hvor mange år det kommer til at tage.

Først øvede jeg mig i at strikke rib, så trævlede jeg op og hun er jeg sådan rigtig gået i gang! 

Ellers har jeg haft travlt med hæklenåle, det er blevet til at par lapper til tæppet, et par påskekyllinger til min bedstemor og farmor, savlesmækker og hagesmæk til lille Siv, en sprutte til indsamlingen. Ikke det hele er afsluttet, men påsken er jo heller ikke færdig endnu.
Jeg skyldte min farmor og bedstemor et påskeæg!

Savlesmæk til lille Siv, lavet efter DIY fra farmorfabrikken
Endnu en savlesmæk til lille Siv, med selv komboneret kant. 

Nu mangler der "kun" 79, mon ikke jeg bliver færdig engang inden det bliver vinter og koldt igen. 
Glædelig påske. Kh Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar