lørdag den 2. februar 2013

Fødselsdagsforberedelser.

På lørdag bliver jeg 23 år og det skal fejres! Festen kommer til at foregå hos mine forældre, da min lejlighed på 30 kvm og miniovn ikke egner sig til at lave kalkun og 10 mennesker.

Kalkunen var egentlig indkøbt til thanksgiving, men der kom pludselig en masse ting og en bacheloropgave i vejen, så nu bliver det fødselsdag alla thanksgiving.

Kalkunen skal fyldes også skal den ellers havde lov til at hygge sig i ovnen i mange timer også skal vi havde tranebærsovs  til. Desserten bliver enden chesse cake eller æblekage.

Til eftermiddagskaffe skal jeg havde en vaske ægte brunsviger kagemand.
Denne er fra en tidligere fødselsdag, hvor min familie var hurtigere end fotografen. 

Selvom det er hård at blive ældre så glæder jeg mig nu til min fødselsdag :)

Kh Mie

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke - håber du havde en dejlig dag. Eller er det mon næste lørdag ? Stort tillykke uanset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er først på lørdag :) Men tusind tak!
      Min mor krævede bare en indkøbsliste :)

      Slet
  2. Uhm, fødselsdag er aldrig dårligt. Et tillykke på forskud fra mig også, da jeg er i tolv-timers vagt lørdag. :) Er der iøvrigt ikke sket noget med farverne herinde på bloggen. Kh Kristine

    SvarSlet
  3. Tusind tak : )
    Jeg glæder mig også helt, det er en del år siden jeg har holdt fødselsdag hjemme ved mine forældre.
    12 timer puha! Det er godt nok lange vagter.

    Jeg har ikke ændret farver, men jeg har længe haft lyst til det.

    Kh Mie

    SvarSlet