onsdag den 23. januar 2013

Nu som ergoterapeut!

Så er den længe ventede eksamen overstået og kan kalde mig ergoterapeut. Det føles lidt underligt og jeg har nok ikke helt forstået det endnu og resten af ugen tror jeg bare jeg vil nyde min gode karakter også slappe lidt af oven på nogle hektiske måneder!
Og så skal jeg bare i gang med at sende tonsvis af ansøgninger, der må da være en eller anden arbejdsgiver der ude som lige går og mangler mig!

Hvis jeg skal se en fordel ved at være arbejdsløs så må det være at jeg får tid til at være lidt kreativ igen, det har stået lidt på standby den sidste tid. Jeg har en MEGET lang liste med projekter jeg gerne vil havde lavet.

Jeg er begyndt på en sprutte til Josefines fantastiske indsamling se mere her. Jeg håber der er mange som har lyst til at være med!
Til sidst lige et billed af Kylle, nu hvor han har fået øjne.
God dag til jer der ude :) Kh Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar