torsdag den 17. januar 2013

Eksamen og lidt hækling...

SUK, mangler kun denne ene eksamen så kan jeg kalde mig ergoterapeut! Alligevel er det bare svært at finde motivationen til at læse mere, nu har jeg/vi ikke arbejde med andet siden oktober, så det er ved at hænge mig langt ud af halsen. Tirsdag er det heldigvis overstået, men så venter arbejdsløshed... HMMPF. Nu skal jeg vidst bare prøve at holde fokus på eksamen!

Siden jeg afleverede er det da blevet til et par kreative overspringhandlinger eller fire. Jeg har fået afsluttet tre projekter. En suttesnor, en hagesmæk og et glas med lakridskonfekt og andet slik til min onkel. Alt sammen har jeg glemt at tage billeder af. Øv!

Det sidste jeg har lavet er en lille påskekylling (det er for en gangs skyld en god ide at være lidt i god tid), han mangler dog øjne endnu, da jeg ikke helt kan bestemme om de skal broderes eller det skal være rulleøjne. Opskriften jeg har fulgt er fra drops. Jeg har brugt 8/8 bomuld og nål nr. 4. Den er dejlig lige til at lave, tror jeg vil lave en mere i almindeligt bomuld. 

Jeg må vidst hellere tilbage til eksamens læsningen!

- Mie

4 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksamen. Jeg følger lidt med heinde. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg glæder mig efterhånden bare til kl. 15 i morgen når det er slut.

      Dejligt at du følger med, så bliver det meget sjovere at blogge. Håber på rigtig at kunne komme igang nu hvor der ikke er noget skole jeg skal koncentrerer mig om.

      Slet
  2. Jeg synes iøvrigt rulleøjne kunne være hyggeligt til din kylling. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe, han har fået KÆMPE rulleøjn, der kommer et billed en af dagene :)

      Slet