tirsdag den 19. februar 2013

Kage til en helt speciel lejlighed!

Min søsters kæreste, Casper, blev sidste mandag udlært kranmekaniker som den 3. her i landet, men et flot 10 tal i svendeprøven!
Det blev i lørdags fejret med et super hyggeligt svendegilde.
Jeg fik for noget tid siden en ide om at lave en kage til festen, som en overraskelse(Han er en rigtig kage elsker)! Min søde veninde Santi er mester i at lave flotte fondant kager, så jeg spurgte om hun havde lyst til at hjælpe mig (Det havde hun heldigvis, jeg havde ALDRIG klaret det selv) Så efter fire timers arbejde var kagen klar.
Det færdige resultat. 
Bumle er en af  hans favoriter fra Cars, spiller fodbold, laver kranbiler, skrællebiler og grisebiler derfor valgte vi denne pynt.
Casper virkede til at blive rigtig glad for kagen og gæsterne kom med mange positive kommentar omkring udsenet. Nu står figurene og pynter hos ham og min søster!

Til min fødselsdag sidste år lavede Santi denne flotte kage til mig.

Hvis bare jeg havde tålmodighed til det kunne jeg godt tænke mig at lave sådanne kager, men det tror jeg desværre ikke jeg har :)

Kh Mie

7 kommentarer:

  1. Tillykke med din søsters kæreste! Det er da virkelig flot klaret Ö!
    Og sikke, fuldstændig smukke kager! Jeg ville ønske jeg havde de evner :) Men bare det at bage generelt er ikke min stærke side XD

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Simone.
      Vi er rigtig stolte af ham alle sammen :)
      Jeg syntes også det er så imponerende med de kager, jeg er glad for jeg ikke havde begivet mig ud i projektet selv, jeg er vidst bedst til bare at bage kagerne :)

      - Mie

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind tak :)
      min veninde er bare så dygtig !!

      Slet
  3. Kommer der ikke snart billeder af dit tæppehækleri? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er et indlæg på vej :)
      - Skulle lige hjem til computer og internet :)

      Slet