onsdag den 29. maj 2013

Stilhed!

Det er ved at være længe siden jeg sidst har fået skrevet her på bloggen! Hvorfor ved jeg egentlig ikke, det bliver bare ikke lige. Det er meget lettere med instagram, følg mig endelig der. Mit navn er: frk_riis!

Jeg har fået lavet en helt del kreative ting på det sidste, jeg er arbejdsløs og er lyttet til et nyt sted uden TV! Det betyder masser af tid til kreativitet. Det der med arbejdsløsheden slutter heldigvis på mandag, der begynder jeg i virksomhedspraktik på Sclerose Hospitalet i Ry. Jeg glæder mig simpelthen som et lille barn!!

Det går ikke så hurtigt med sengetæppet længere som det gjorde i starten, men jeg er da ved at være halvejes.

Her kommer lidt billed-spam fra den sidste tids kreative sysler.
Det er kun en lille del af de i alt 110 stk. som skal laves. 
Jeg har lavet to stk. kæmpe sprutter til mine forældres, nabos børnebørn som  gerne skulle komme til verden engang sidst på sommeren. 

Endnu en krave og en hagesmæk

Endnu en hagesmæk

Min mor har strikket og jeg har hæklet sut og syet sammen

Den foreløbige produktion til spruttegruppens indsamling 

   Har egentlig også lavet en del andre ting, som jeg bare ikke har fået taget billeder af!

Kh Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar