onsdag den 20. marts 2013

Jeg kan aldrig få for meget chokolade og godt selskab!

Dagen i dag er blevet brugt i Grenå hos en god veninde og hendes søde lille hund. For noget tid siden aftalte vi at af prøve et par af mine nye kogebøger. Jeg har jo kun thekøkken og miniovn så det skulle være i hendes køkken.
Trines kæmpe store fantastiske køkken
Til min fødselsdag fik jeg en muffinsbog som har stået på min ønskeseddel i mange år! Derudover har jeg været så heldig at vinde et anmeldelses eksemplar af Claus Meyers' Chokolade i en konkurence hos Saxo.
FANTASTISKE BØGER!

Begge bøger er FANTASTISKE! og vi har fået lavet nogle virkelig skønne kager i dag. Chokoladekage med rødbede og chokolademuffins!



Begge dele blev nydt med benene oppe lænestolene med te og hygge snak.

ALT I ALT EN RIGTIG DEJLIG DAG !

Kh Mie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar